Vita:Ganz UV

A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából
Ugrás a navigációhoz Ugrás a kereséshez
Ez a szócikk a következő műhely(ek) cikkértékelési spektrumába tartozik:
Közlekedéssel kapcsolatos szócikkek (besorolatlan)
Kerékikon.png Ez a szócikk témája miatt a Közlekedésműhely érdeklődési körébe tartozik.
Bátran kapcsolódj be a szerkesztésébe!
Besorolatlan Ezt a szócikket még nem sorolták be a kidolgozottsági skálán.
Nem értékelt Ezt a szócikket még nem értékelték a műhely fontossági skáláján.
Értékelő szerkesztő: ismeretlen
Közlekedéssel kapcsolatos szócikkek Wikipédia:Cikkértékelési műhely/Index
Budapest témájú szócikkek (besorolatlan)
Coa Hungary Town Budapest big.svg Ez a szócikk témája miatt az Budapest-műhely érdeklődési körébe tartozik.
Bátran kapcsolódj be a szerkesztésébe!
Besorolatlan Ezt a szócikket még nem sorolták be a kidolgozottsági skálán.
Nem értékelt Ezt a szócikket még nem értékelték a műhely fontossági skáláján.
Értékelő szerkesztő: ismeretlen
Budapest témájú szócikkek Wikipédia:Cikkértékelési műhely/Index

LétrehozvaSuperconductorpostaládaBlue think.svg 2008. február 27., 20:09 (CET)

Forrás: Villamosok.Hu - Az UV villamosok

Engedély[szerkesztés]

Részlet egyik e-mailemből:

       From: BendaGyörgy <webmaster@villamosok.hu>
       To: SgtSuperconductor <superconductor@windowslive.com>
       Subject: Re: Szerzői jog
       DT: February 26. 08, 17:34:21
       wikiPédiára
       Tedd fel, csak link legyen ott hogy innen van
       SgtSuperconductor írat:
       Szia!
       Feltehetem az UV villamosokat a wikiPédiára??
       
       L.R.

wiki[szerkesztés]

megcisnáltam

képek[szerkesztés]

egy pár képet igazán be lehetne szúrni, azt hiszem UV-ról nem olyan nehéz képet találni ;) - Lenry vita 2008. augusztus 11., 23:30 (CEST)

UV A tanú-ból[szerkesztés]

nekem inkább 3878-asnak tűnt a számozása, mint 3809.

Drhlajos vita 2008. november 29., 09:12 (CET)

UV villamos szócikkben téves adat[szerkesztés]

Üdvözletem!

Az UV villamos szócikkben tévesen szerepel a túlélő kocsiknál, hogy a 3406 pályaszámú villamos a MaViTE tulajdonában van (a Egyesület honlapján sincsen fent). Ekkora változtatást, gyakorlatlanul nem szeretnék végrehajtani. Kérem, hogy segítsen némi iránymutatással.

Üdv., MaViTE elnök

A fenti kérésre kivettem, illetve nem láthatóvá (kommentbe) tettem, mert valahol biztosan fellelhető. - Üdv. » KeFe « 2010. február 23., 19:30 (CET)

Pontatlanság az Érdekes UV kocsiknál[szerkesztés]

Üdvözletem!

Az érdekes UV kocsik között tévesen szerepel, hogy a 3405-ös kocsit a 3857 tolta a filmforgatáson a tanknak. A villamost a tank elé Mukival tolták. A mozgó jeleneteket egy másik UV párral forgatták, talán a 3853-3854 kocsikkal.

Mavite vita 2010. március 31., 22:44 (CEST)

Felesleges adatok avagy fanoktól fanoknak írunk?[szerkesztés]

Nem akarok senkinek se az érzéseibe gázolni, én is szeretem a villamosokat (és a tömegközlekedési járműveket úgy általában, és büszke vagyok rá, hogy a pórnéppel ellentétben tudom a gyártókat-típusneveket), de szerintem ez a szócikk enyhén el van túlozva a részleteket illetően. Az még rendben van, hogy mindenhol műszaki adatok vannak, hiszen egy járműről szól a cikk. (Bár ezt is lehetne visszafogottabban.)

Azt viszont már feleslegesnek tartom, hogy tele legyen pályaszámokkal is. Egy laikust nem fogja érdekelni, hogy pontosan melyik UV-kocsival mikor mi történt. Ez olyan, mintha az Ikarus 280 szócikkében feltüntetnénk az alváz- vagy rendszámokat. Egyszerűen nem enciklopédiába való tartalom, csak önkényeztetés azoknak, akik aktívan szerkesztik ezt a lapot. És sajnos hozzá kell tennem, hogy nem ez az egyetlen olyan tömegközlekedéssel kapcsolatos szócikk ami az általános teljesség helyett részletekkel foglalkozik, és túlontúl bennfentes... Sajnálom. Muszáj volt leírni már. --Rev L. Snowfox vita 2013. május 10., 17:48 (CEST)

Csatlás?[szerkesztés]

Biztos, hogy ez nem elírás? Mert magyarul csatolás lenne. Ha szakszó, akkor annak is helytelen, mert a mássalhangzó-torlódás itt magyartalan. Voxfax vita 2014. december 31., 20:08 (CET)

Sem nem helytelen, sem nem magyartalan. Amit átjavítgattál a szócikkben, azt a lehető leggyorsabban javítsd vissza. --VargaA vita 2014. december 31., 20:20 (CET)

Lektorálandó, mert…[szerkesztés]

A Csatlások és összeállítások és A hanyatlás után szakaszok alig tartalmaznak folyószöveget, inkább csak bemutatják az akkori beosztásokat egyes vonalakra. – LaSza 🚍🚊🚎🚇 miben segíthetek? 2017. március 12., 10:57 (CET)