Vita:TV2 (Magyarország)

A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából
Ugrás a navigációhoz Ugrás a kereséshez
Rotations-Buchdruckmaschine Aufriß.jpg Ez a szócikk témája miatt a Sajtóműhely érdeklődési körébe tartozik.
Bátran kapcsolódj be a szerkesztésébe!
Bővítendő Ez a szócikk bővítendő besorolást kapott a kidolgozottsági skálán.
Kevéssé fontos Ez a szócikk kevéssé fontos besorolást kapott a műhely fontossági skáláján.
Értékelő szerkesztő: Palotabarát (vita), értékelés dátuma: 2018. augusztus 10.
Sajtóval kapcsolatos szócikkek Wikipédia:Cikkértékelési műhely/Index

Az állampolgári jogok országgyűlési biztosának általános helyettese kezdeményezte ügyészi vizsgálat eredménye: a TV2 és az RTL Klub számos olyan ponton megszegte az 1997-es, tíz évre szóló koncessziós szerződést, amiért a médiahatóságnak azonnal szerződést kellett volna bontania a csatornákkal - mégis meghosszabbították. Varga Zs. András, a legfőbb ügyész minap leköszönt helyettese elmarasztalta az ORTT-t a mulasztásos és egyéb törvénysértésekért. Nemhogy szerződésbontás nem történt, az ORTT a múlt nyáron újabb öt évre engedélyezte a csatornák működését. Az ügyészség szerint a két nagy kereskedelmi tévé szerződésének meghosszabbítása törvénytelen volt, ezért felszólította az ORTT-t a törvényes állapot helyreállítására - magyarán a szerződések megsemmisítésére. Kovács György ORTT-elnök - mint fogalmazott - még nem tudta átnézni az ügyészség levelét, ezért nincs hivatalos álláspont. (Kovács egy hete kapta kézhez a levelet - A szerk.) Mint mondta, a testület jövő héten foglalkozik az üggyel. egy forrás.

Ez nem bulváreredetű gumimaci. Ez egy bírósági gumimaci. Lehet csócsálni, csamnyogni, majszúnyi. Akár csöndben, otthon is, szégyenkezve. Gubb     2006. május 19., 20:50 (CEST)[válasz]

Szubjektív értékelések[szerkesztés]

Ezekből csak egyet említek:
"Szünet után újra startolt az egy Rém rendes család Budapesten, ám most se túl nagy sikerrel." - az ilyen értékelő jellegű mondathoz hivatkozás dukál, ami valamilyen felmérés adataira mutat... (vagy mellőzni kell, ha személyes megjegyzés...) misibacsi 2007. április 16., 10:14 (CEST)[válasz]


Politika[szerkesztés]

Kövezettek meg, ha rosszul mondom, de a wikipedia-ra miért való az, hogy a jobbik be akarja záratni az RTL KLUB-bal együtt? Dr. Hax - wepon - masheengun vita 2010. április 1., 19:23 (CEST)[válasz]

TV2 faltörlés[szerkesztés]


Ha ez a forrás szerepel a TV2 szócikkében akkor még vagy ezer hasonló TV2-s hivatkozást be írhatnék Miért pont ezt a TV2-re nézve negatív hangulatút engeditek ?

Lektor[szerkesztés]

Rendbe kéne szedni a műsorokat, hogy melyik fut és melyik nem, mi volt a pontos címe és hogy a linkek jó helyre mutatnak-e. --→ Sasuke88 Hungarian cockade.png vita 2012. június 2., 14:49 (CEST)[válasz]

Elkezdtem. Betettem két hiányzó műsort (TV2 Matiné és Cartoon Network), az oszlopokból hasábokat csináltam, mert így sokkal egyszerűbb, és átneveztem a szakaszokat Jelenlegi műsorokra és Szünetelő- és megszűnt műsorokra, mert az nevetséges volt, hogy a jelenleg is futó műsorokban ott volt a 40 milliós játszma és a Nagy Duett, mögöttük meg zárójelben, hogy jelenleg szünetel. Vigyor – áкos9702 posta 2012. július 15., 17:19 (CEST)[válasz]

Köszi, hogy hasábosítottál !
A 40 milliós játszma és a Nagy Duett csak szünetelő műsor volt, most fogják újra beindítani őket. nem volt nevetséges, tehát a jelenleg szünetel szöveg megfelelő volt.

Eladó[szerkesztés]

Eladják a TV2-t OsvátA Palackposta 2013. május 17., 17:33 (CEST)[válasz]

Műsorújság?[szerkesztés]

Nagyon kevés szó esik a csatornáról magáról és a történetéről, viszont az aktuális műsorok jól ki vannak részletezve. A szócikk így kicsit egy műsorújságra emlékeztet. :) --Bajnoczki vita 2013. június 5., 15:01 (CEST)[válasz]

A szócikkhez[szerkesztés]

tartozó képen az aláírás MTM SBS már elavult, SBS az a scandinavian broadcasting system volt, már nem tulajdonos 46.139.125.34 üzenőlapja  2018. augusztus 3., 18:02 (CEST) (A hozzászóló azonosítóját és a megjegyzés időbélyegét egy másik szerkesztő pótolta. Lásd: Wikipédia:Aláírás)[válasz]

Társcsatornák feltüntetése és Vaszily Miklós[szerkesztés]

Sziasztok! Egy anon kivette a társcsatornákat a TV2 csatornáinak szócikkeiből. Ez üdvözlendő lépés, én is terveztem már egy ideje. Egy másik csatornacsaládnál sem gyakorlat a társcsatornáknak külön szakaszt nyitni, elég, ha az infoboxban és a navboxban szerepelnek.

A másik dolog: Vaszily Miklós a TV2 Csoport elnöke, de nem tulajdonosa!!! A tulajdonos továbbra is a TV2 Média Csoport Zrt., ahogy eddig is. (Vajna sem volt közvetlen tulajdonos.) Ezt minden cikkben javítani kellene. – نقاش Ákos97 2019. február 18., 08:04 (CET)[válasz]

ui.: A TV2 (Magyarország) cikkben természetesen helye van a társcsatornáknak, egészen addig, amíg a TV2 Média Csoport Zrt. cikk meg nem születik. Utána ki kellene venni innen is. – نقاش Ákos97 2019. február 18., 08:07 (CET)[válasz]
ui. 2: Az anon mégsem a társcsatornákat vette ki, de ezt akkor én megteszem, lásd a fenti indokot. – نقاش Ákos97 2019. február 18., 08:12 (CET)[válasz]

Akkor ismét: VASZILY MIKLÓS NEM TULAJDONOS! – نقاش Ákos97 2019. február 22., 19:45 (CET)[válasz]

Narrál???[szerkesztés]

A narráció magyarra visszaképzése, mellőzhető szleng. töröltem.--Linkoman vita 2019. augusztus 1., 22:41 (CEST)[válasz]