Joy (magazin)

A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából
Ugrás a navigációhoz Ugrás a kereséshez
Joy
Adatok
Misszió Élet van benne!
Kategória női magazin, divatmagazin
Típus havilap

Alapítva német 1995
Indított magyar 1998
Állapot aktív
Főszerkesztő Alberti Petra[1]
Kiadó Jürg Marquard[2]
Tulajdonos Bauer German Premium GmbH
Példányszám 46 682[3]
Ország Magyarország
Nyelv magyar

Weboldal

A Joy egy nőknek szóló nemzetközi divatmagazin. Tulajdonosa Jürg Marquard.

Fő témái[szerkesztés]

Divat, szépségápolás, sztárvilág, szerelem, párkapcsolat.

A magyarországi magazin[szerkesztés]

A magazin Magyarországon 1998 óta jelenik meg; a Marquard Media Magyarország adja ki. A Joy Magyarország legnagyobb eladott példányszámú női havi magazinja.[3]

A Joy külföldön[szerkesztés]

A Joy a következő külföldi országokban jelenik meg: Németország, Ausztria, Svájc, Szerbia, Románia, Montenegró, Cseh Köztársaság, Lengyelország, Oroszország, Bulgária, Ukrajna, Indonézia.[2]

Vita Andy Vajnával a Joy TV névről[szerkesztés]

2016 nyarán a TV2 Média Csoport Kft. fontos jogi vitát vesztett el, még mielőtt megkezdte volna a sugárzást a Joy TV-nek nevezett új csatorna.

Az Andy Vajna kormánybiztos kezére került TV2 Média Csoport Kft. JoyTV néven kívánt új csatornát indítani és regisztráltatni kívánta joytv.hu doménnevet, ahol egy darabig a TV2 tartalmai voltak elérhetők. A Marquard Media Magyarország azonban az Internetszolgáltatók Tanácsánál (ISZT) megtámadták a TV2 Média Csoport Kft. regisztrációs kérelmét. Az ügyben az ISZT-hez tartozó Tanácsadó Testület (TT) határozatot hozott, amelyben a panaszos Marquardnak adtak igazat, és eltiltották Andy Vajnáékat a joytv.hu internetcím használatától. A www.joytv.hu címen azóta nem a TV2 honlapja látható, hanem egyelőre egy hibaüzenet.[4][5]

Ezt megelőzően, a TV2 Csoport Kft. 2016. április 25-én illetve május 9-én több védjegybejelentést nyújtott be a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalánál a JOY TV szó, majd 2016. május 9-én a Joy TV ábrás megjelölés lajstromozása iránt.[6][7] Az SZTNH adatbázisa szerint a védjegybejelentési eljárások folyamatban vannak.[8]

Főszerkesztők[szerkesztés]

  • 2015-19 Balogh Edina[2]
  • 2019- Alberti Petra[1]

Források[szerkesztés]

24.hu

Jegyzetek[szerkesztés]

  1. a b Marquard Media. (Hozzáférés: 2019. február 8.)
  2. a b c Joy Impresszum. [2015. április 16-i dátummal az eredetiből archiválva]. (Hozzáférés: 2015. április 30.)
  3. a b „MATESZ Gyorsjelentés 2014/III. negyedév”.  
  4. http://24.hu/media/2016/05/11/elbukhatja-a-tv2-a-joytv-hu-cimet/
  5. http://24.hu/media/2016/06/23/fontos-vitat-bukott-el-a-tv2-csoport/ 24.hu
  6. 24.hu/media/2016/05/09/arulkodo-vedjegyeket-vedett-le-a-tv2/
  7. http://hvg.hu/gazdasag/20160521_Joy_Tv_mediacezarok_csataja
  8. http://epub.hpo.hu/e-kutatas/?lang=HU

Külső hivatkozások[szerkesztés]